TELEPHONING (business calls and etiquette – ділові дзвінки та етикет)

Давайте розглянемо приклад реальної телефонної розмови, де можна чітко прослідкувати елеметни ввічливості та етикету, а також вивчити сталі вирази та кліше необхідні для коректної постановки питання та відповіді.

Mr. SEDOV: Good morning.  May I speak to Mr. Rader, please?

Mr. RADER: Good morning. Reader speaking. Is that you Paul?

Mr. SEDOV: Yes, James.

Mr. RADER: I’m glad you called.

Mr. SEDOV: James, you know we are staring a new business and opened an office in Novy Arbat.

Mr. RADER: I know.

Mr. SEDOV: One of the golden rules in business is that people help each other when help is needed.

Mr. RADER: I always observe this rule, Paul. Do you need my help?

Mr. SEDOV: Yes, a professional like you can help us.

Mr. RADER: Go ahead, Paul.

Mr. SEDOV: …………………………

Mr. RADER: ………………………..

Mr. SEDOV: Thank you so much, James.

Mr. RADERYou are welcome, Paul. Ring me up tomorrow afternoon, and we will continue our talk.

Mr. SEDOV: I will. Goodbye, James.

Mr. RADER: Good bye, Paul.

ПЕРЕКЛАД діалогу російською мовою:

Доброе утро. Могу я поговорить с г-ном Рейдером?

– Доброе утро. Рейдер у телефона. Это вы, Павел?

– Да, Джеймс.

Рад вас слышать.

– Ждеймс, мы начинаем новый бизнес и открыли офис на Новом Арбате.

– Я знаю.

– Одно из золотых правил бизнеса – помогаль друг другу в случае необходимости, не правда ли?

– Я всегда придерживался этого правила. Вам нужна моя помощь?

Да, такой профессионал, как вы, конечно, мог бы помочь нам.

Какие вопросы интересуют вас? (Go ahead)

– ……………………………

– ……………………………

Большое спасибо, Джеймс.

 – Не стоит благодарности, Павел. Позвоните мне завтра, и мы продолжим беседу.

– Обязательно. До свидания, Джеймс.

До свидания, Павел.

Всім привіт,
мене звати Tanya Tuchyk і я професійний перекладач з англійської мови. Вивчаю англійську мову щодня. Маю освіту в даному напрямку та час від часу займася репетиторством. Ще активно займаюсь копірайтингом на англійській мові в різних тематиках.

Оцініть автора
( Поки що оцінок немає )
Добавити коментар